poniedziałek, 22 lipca 2013

Witajcie.


Blog będzie poświęcony przede wszystkim recenzją książek ale znajdą się też recenzje gier, z którymi miałam styczność.
Będę oceniać, w przypadku książek: okładkę, styl pisania, fabułę, w związku z grami: grafika, fabuła, dialogi, płynność rozgrywek.. i co tam jeszcze przyjdzie mi do głowy.

Podsumowując, będzie o czym pisać :-)





"Telewizja to tylko zastępcza rozrywka dla mózgu, kto nie czyta, ten właściwie nie potrzebuje już głowy, nie mówiąc oczywiście o wyobraźni i fantazji"
Billie Joe

9 komentarzy:

  1. Proszę, dodaj możliwość dodawania Cię do obserwowanych. Powodzenia Ci życzę w prowadzeniu bloga :)
    _______________________________
    www.it-will-be-easier.blogspot.com
    Dodanie do obserwowanych = rewanż
    Dodanie komentarza = rewanż

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ;3 - uwielbiam czytać *.*
    Jeśli czytałaś : zrecenzuj może ''Wybranych'' lub ''Igrzyska Śmierci'' ;]

    Obserwuję i liczę na to samo ;3 - http://liday21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o , niestety nie ma takiej możliwości ;/

      Usuń
    2. Zamierzam kupić ,,Igrzyska Śmierci'' ;D
      Jak kupię i przeczytam, recenzja się pojawi :]
      Oczywiście rewanżuję się ;)

      Usuń
  3. Dodawaj już recenzje :D

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dodaj recenzję eragona :) ja go po prostu kocham <3 przeczytałam wszystkie części ^^
    PS. nie oglądaj filmu (jest zdupiony do potęgi) mogę powiedzieć, że dla kogoś kto nie czytał książki może wydawać się on ciekawy... ale dla osoby która przeczytała wszystkie części (np ja :P) jest on okropny!! czemu?? bo wszystko jest zmienione... zresztą... to ty tu piszesz recenzje :D
    zapraszam do mnie: http://modaisztuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za propozycję, na pewno jak tylko znajdę w bibliotece i przeczytam pojawi się recenzja :-)

      Usuń